מי אני

מי אני?

שמי זוהר, אני נשואה ואם לשני ילדים מקסימים ויותר מ-70 ספרים , חלקם בסדרות המוכרות- חבורת כוח המוח, יד הפלא, מסע מצמרר וכוח הלב.

אני סופרת ילדים ונוער. כתבתי עד היום ספרים רבים (לגיל הרך- בום בילי בום כתה א' שלום, שמח על הירח, כוכב במתנה. לנוער- בוחן פתע, יומנו של חתיך, חברה של חייל, מסע לא"י, ורובם- בסדרות המיועדות לילדים בבית ספר יסודי) מזה 25 שנה אני מרצה ברחבי הארץ בפני תלמידים בבתי ספר בכל הארץ, בנושאים קבלת השונה, אי אלימות, בטיחות ברשת החברתית ועוד.

התחלתי מכתיבת חבורת כוח המוח, חבורת בלשים שפותרת בעיות בבית הספר בעזרת המוח ולא בעזרת הכוח. בסדרה זו אפשר למצוא כלים להתמודדות עם סוגים שונים של אלימות בבית הספר כמו למשל – חרם חברתי בכוח המוח 23, התמודדות א=עם אלימות דרך הפייסבוק- בכוח המוח 22, התמכרות הורים למסך- בכוח המוח 25, התעללות בבע"ח בכוח המוח 4, ועוד…

המשכתי עם סדרת יד הפלא, על ילד שמנמן שעוזר לקבל את השונה. בכל פעם ילד אחר מבקש עזרה, וכתבתי בסידרה על נושאים רבים כמו למשל- משקפיים, פלטה הפרעת קשב,  סוכרת נעורים, צליאק, מחלת עור, אילמות סלקטיבית, עיוור, כבד שמיעה, קטוע רגל, אלרגיה לבוטנים, מלך כיתה. עולה חדשה. כולם צריכים עזרה מבחינה חברתית וספרי יד הפלא עוזרים להכלה ומודעות חברתית.סדרה נוספת חשובה- כוח הלב. איך בונים זוגיות איך מתחזקים אהבה. חשוב לדעת מגיל צעיר. זה לא בא בקלות. אהבה וזוגיות זו עבודה.

והסדרה האחרונה- מסע מצמרר, הילדים בסדרה נשאבים למחשב, לאייפון, לאייפד, מתגברים על פחדים, ונותנים טיפים לאיזון בחיים המודרניים הדיגיטאליים.

יש לי גם ספרים אלקטרוניים (בניהם ספר אחד למבוגרים- אשתי, בעלי, חבר שלי) וספרים קוליים שאפשר להקשיב להם , במקרה וקשה לקרוא.

חוץ מלכתוב אני מעבירה סדנאות להורים וילדים, ב- כתיבה מחברת. אני מאמינה שבעזרת הכתיבה ניתן להתחבר לעצמי, למשפחתי ולאחר.

לימדתי דרמה יצירתית שנים רבות, למדתי הנחית קבוצות, יש לי תארים אקדמיים מאונ' ת"א,

ספריי קיבלו פרסים, אבל הפרסים שאני הכי אוהבת ונוצרת בליבי הם המכתבים מקוראיי האהובים.

את חלקם אני נוהגת לפרסם בסוף ספריי ואף מקדישה תודות לכל נותני ההשראה , שותפיי לכתיבה.

אני מתנדבת באנוש, ובתוכנית "אח בוגר" אני במועצת נשים נתניה, ונהנית לתרום לחברה.

אשמח להכיר אתכם כשתזמינו אותי לבית ספריכם!

אציג לפניכם את גיבורי ספריי, אספר לכם איך אתם עצמכם יכולים להפוך לגיבורי ספרים, ותראו גם תיאטרון בובות הממחיש את מרכיבי הסיפור והכתיבה. וכמובן שאסביר מדוע ציפורניי צבעוניות. אפשר לקרוא את ספריי הדיגיטליים באתרים כמו עברית, מנדלי ספרים, הקורא העברי, גטבוקס , אלף בסט. אפשר גם לשמוע אותם דרך אתר icast

קראו וכתבו לי.

אוהבת אתכם.

זוהר אביב

image001

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *